Két lányról és maga Niall Horan-ról szól. A két lány semmit sem sejtve jelölgette facbook-on az embereket akiknek a nevük megegyezik a 1D tagok nevével. De biztos jó ötlet volt ?

2014. június 19., csütörtök

13.rész

Hahi :D Itt a kövi rész amit amúgy Zsuzsi írt csak én teszem ki mert ő nem tudja. 
A rész 16+ -os!! Jó olvasást


*Zsuzsi szemszöge* 

-Zaynt valasztom.-ismeteltem meg magam. 
-Neh már.-nyögött fel Harry 
-Jó te leszopod Zayn t de akkor én meg megkurhatlak.. 
-Álmodik a nyomor- nevettem fel. 
-Sajnalom ez van.-nevetett fel Zayn is. Majd kettöjük közé ültem és mind a kettönek elkezdtem simogatni a nadragjukon keresztül. Mindegyikükbôl egy halk sohaj jött ki. Zayn nek lehuztam a nadragjat az alsojaval együtt majd Harry nek is. Ráfogtam a kezem Harry faszara es elkezdtem lassan huzogadtni a kezem a már igy ismerev faszán. Majd a másik kezemel Zayn alló farkát kényesztetem. Egyre hangosabbakat nyögtek. Majd ra hajoltam Zayn faszára elvettem a kezem Harry rôl és a két kezzemel kényezttem majd neha vegig nyaltam rajta. Közbe Harry nekem dölve simogatta a faszát a hátsomhoz. Éreztem hogy Zayn mar nagyon közel van ezért bekapva az egész faszát kezdtem mélytorkozni. A kétkezemel rafogtam a golyoira. Közben a derekamat is mozgattam igy Harryt is közelebb repítve a csúcshoz. Egyre gyorsabban mozgattam a fejem amire Zayn iszonyatosan nagy nyogések közepette elment. Lenyeltem az összes gecijèt majd. A csípömet mozgatva Harrynek se kellet sok és elélvezett. Amikor az ajtó kicsapodott hatalmas nyögések közepette. -Muszály ezt nekem néznem?- huzta a száját Monika. 
-Senki se mondta hogy nézzd- szóltam oda. 
-Jo én mentem...-mondta. 
-Most mi a bajod ????- mentem oda hozzá. 
-Áh semmi...- mondta. 
-Jo nekem elegem van..mindig bajod van de nem mondod...-mérgelödtem. 
-Csak tudod anyi hogy megvâltoztál..régen kedves voltál nem morogtál..soha...nem sirtál..nem ittál nem drogoztal se semmi...fölleg hogy ilyen fiatal vagy...-mondta. Es tök ciki volt végig halgatni. De igaza van... 
-Te az én emberem vagy- mondta sunyin Louis. 
-Kuss- rugta tökön Liam. 
-Kösz.-görnyedt megjobban meg Louis. 
-Te se voltál ilyen régen... most minek okoskodsz mikor te 13 vagy én meg 14..-mondtam. 
-Menyi vaagy?- köhõgött fel Zayn. 
-14.-mondtam újra. 
-Ezt mondtam..-szólalt fel Monika. 
-Engem kurvara nem erdekel hogy hány évesek vagytok az a lenyeg hogy jol szopjatok.- mondta Louis. 
-Te akkora barom vagy.-mondta Monika. 


*Monika szemszöge*


 Ezt nem hiszem el. Enyi barmot egy helyen. -Én azért szeretem elsö pillanatól Monikát mert amilyen belülrôl nem azèrt mert jól szopik -nézet cinikusan Niall. Ugylátátszik kezd kijózanódni. 
-Hanem amilyen..-folytatta. 
-Igazad van..Niall átvette ugy látszik a szerepem.- nevetet fel keserûen Liam. 
-Hülyék voltunk...-mondta Zayn és Harry. Majd Zsuzsi sírva kirohant. 
-Nem mész utánna?-kérdezte Niall. 
-Nem inkább mennyetek lefürödni. Mondtam és mindenki elindult fürödni. Addig én leültem a konyhába gondolkozni. Igen. Megváltoztam én is. A körülmények ezt akarták. Ha maradok gyenge akkor a világ eltapos... A gondolat menetemet Niall szakitotta meg. 
-Figyelj Monika-szolított meg harsányan a szöszi. -Tudom hogy nem olyan rég ismertük meg egy mást ..az az regeben..de a valoságba nem. De en nagyon megszerettelek........tudom hogy most megutálsz de nem tudok ellene mit tenni.-hajtotta le a fejét.
-Én én nem tudom hogy mit mondjak..-dadogtam. 
-Megértem ha nem szeretsz..-mondta. 
-Deeee én kibebaszottul szeretlek..csak..-mondtam. 
-Csak?-kérdezte. 
-Kéész vagyunk jött be Zayn ugrálva egy törölkõzôben. 
-Ez ez begolyozott vagy szivott?-néztem furán Niallra. 
-Csak rájött az öt perc ..csak imádkozunk hogy Louis ne jöjön ki most mert akkor majom parádé lesz. Erre Louis jött ki szintén ugrálva. -Na emlegetett szamár.-szolt fel Niall. 
-Mi van haver?-csapott Harry Niall válára. Majd inni ment a csaphoz. 
-Ezt még késöbb befejezük-mondta Niall és kiment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése