Két lányról és maga Niall Horan-ról szól. A két lány semmit sem sejtve jelölgette facbook-on az embereket akiknek a nevük megegyezik a 1D tagok nevével. De biztos jó ötlet volt ?

2013. augusztus 25., vasárnap

10.rész~ Az 1D és a TW egyházban

*Mónika szemszöge

Épp a srácokkal tárgyaltuk az esti programot amikor valaki csöngetett kinyitottam az ajtót.
-Eleanor és Ashton ??? De de ti.-kérdeztem dadogva.
-Á megjöttetek gyertek beljebb.-jött oda Louis.
-Na akkor mehet a terv ?- állt fel Harry.
-Én nem leszek benne.-állt fel Liam és bement Zsuzsi szobájába talán Zsuzsi nem bánja.
-Biztos rossz és ebből Louis-nak lesz baja szóval nem vagyok benne.-mondtam és bementem a konyhába.
-Követem Móni példáját.-mondta Niall. És bejött utánam.
-De most komolyan......mi az értelme annak hogy Louis eljátsza hogy megkéri Eleanor kezét?...Tudom hogy Zsuzsi szerintetek csak egy Nator..de akkor is............
-Ne tőlem kérdezd, Amugy te...-kezdet bele a mondani valójába de közbe vágtam.
-Nem vagy éhes?? Csak mert én igen........-mondtam Niall-nek és nevetni kezdett.
-Igen pont ezt akartam kérdezni az előbb.
-Jó akkor.............
-Hahha ez jó volt Ashton és Eleanor már  elmentek.-jött be Louis nevetve.
-Nagyon -.- Zsuzsi már megint eltünt.................-mondta neki.
-Ajjj hagyd már ő egy Nator...és amugy is nemsokára vissza jön.-mondta Louis.Aztán bejött Zayn,Liam és Harry is.
-Ő nem Nator...csak.........................csak épp ő Larry shipper....szerti a TW-et......és nem birja Harry-t.....
-Igen pont ijenek a Natorok.-nézet rám Zayn.
-Te meg fogd be!-mondtam Zayn-nek.
-Éhes vagyok!!!!!-jelentette ki Harry.
-Nem csak te.....én is.-mondtam neki.
-Jó akk süssél nekem sütit!!-mondta Niall.
-Sütit????!!!!!
-Nekem is!-mondta Liam.
-Nekem is!!! -mondta Louis is.
-Nekem is kell!!!! -mondta Harry.
-Nekem is kell sütiiii!!!-nézet rám Zayn is.
-Na ne szórakozzatok velem.....Most komolyan ilyenkor süssek nektek sütit???????-kérdeztem.
-IGEN!!!! -mondták egyszerre.
-De sok baj van veletek........
-Akkor sütsz sütit????? -nézet rám bociszemekkel Niall.
-Sütök.....-mondtam és elővettem a tálakat a lisztet,tojást,cukrot, és a többi cuccot ami kellet.
-Amugy meg ne zavarjon hogy este 10-kor sütit sütök nektek -forgattam a szemem.
-Engem nem zavar. -mondta Niall.
-Engem sem.Igazábal..te vagy az első olyan Directioner aki sütit süt nekünk este tizkor,nem kért aláirást, sem ölelést,se képet, és semmi....-mondta Zayn.
-És?? -kérdeztem miközben betettem a sütőbe a sütit.
-Háát.........semmi csak.....furcsa....De akkor is aranyos vagy.-ondta Zayn.
-Ömmmm....köszi?!

*félóra múlva*

-Kész a süti!!!! -mondtam és bevittem a srácoknak a nappaliban.
-Végre *.*-mondta Niall és leültem meléjük TV-zni és sütit enni.Aztán nyillot az ajtó


*Zsuzsi szemszöge


Louis megéri Eleanor kezét???!!!!!!!!! Eljöttem otthonról és a parkba mentem gondolkozni.
-Hát te mit csinálsz itt???-hallottam egy ismerős hangot.
-Nathan?? Hát te??
-Én kérdeztem először..-mondta.Aztán oda jöttek a többiek is.
-Hát az mindegy...amugy bocsi hogy eljöttem  de...
-Áhh...hagyuk majd máskor bepótoljuk.-mondta.
-Te figyu nem akartok nállunk maradni?? Hely az van.-mondtam Nathan-nek.
-Hát oké.-mondta és beszálltunk a kocsiba és irány haza.KB. 10 perc alatt haza is értünk.Móni és a srácok sütit zabáltak és TV-ztek.
-Figyu Móni ők is itt lesznek.-mondtam.
-Te most komolyan ide hoztad a Nathan gyereket meg a másik négyet???
-Pontosan!!! Sütöttél sütit??? Este fél 11 van tudod??-mondtam Móninak.
-És? Éhesek voltak........aztán sütöttem neki.-mondta.
-Ömmm....oké..akkor együnk sütit!!! -mondtam a többieknek.....

6 megjegyzés: