Két lányról és maga Niall Horan-ról szól. A két lány semmit sem sejtve jelölgette facbook-on az embereket akiknek a nevük megegyezik a 1D tagok nevével. De biztos jó ötlet volt ?

2013. augusztus 23., péntek

8.réész~Nathan gyerek kint maradsz!!!

*Mónika szemszöge

Harry ki ment szólni a többieknek én meg Zsuzsi szobája felé vettem az irányt.Az ajtó nyitva volt papirok mindenhol.Zsuzsi az ágyon ül egy papirral a kezében.És a telefonból szól a TW-Walks like Rihanna.
-Hát itt meg mi van????-kérdeztem.Zsuzsi meglepődött és a papirt eldobta.
-Semmi...csak rajzoltam.-mondta.
-Ja oké.Amugy bocsi hogy nem vártalak kint ahogy szoktam de azt se mondtad hol lesz a koncert.
-Nem baj......de a koncert jó volt.És..............................-hatásszünetet tartott.-Nathan elkérte a teló számom.
- Ahaaaa az a Nathan gyerek......egyedül neki tudom a nevét...
-Ha nem mondtam volna még azt se tudnád.-mondta Zsuzsi.
-Hát nem...........-mondtam. Aztán vége lett annak az idegesitő zenének....és elkezdődött egy valami jó zene aminek nem tudtam cimét de elkezdtem énekelni.
- Hát te????????????????? Ezt is szereted? Azt hittem csak a Warzone-t szereted a TW-től.-nézet rám Zsuzsi.
- Höö??????? Mi van?? -néztem furcsán Zsuzsira.
-Hát ezt is a TW énekli.-mondta.
-Igen? Jó tudni.............................-mondtam és énekeltem tovább Zsuzsival.

* Zayn szemszöge

Hát a csaj aki amugy nagyon szimpatikus bement a házba Harry meg kijött. Mégis mit csinált ez bent.
-Srácok beszéltem Mónival és megengedte hogy maradjunk.-mondta Harry.
-Mi??? De azal Natorral én nem akarok egyfedél alatt lenni.-jelentette ki Louis.
-Én se.....de amig Móni ott van nekem jóó -szoltam közbe én is.
-Jó mindegy bejöttök vagy kint maradtok???!! -mondta Harry és elindult befelé mimeg mentünk utána.

*Mónika szemszöge

-Ajtó nyilást hallottam gondolom a fiuk.De nem foglalkoztam vele csak daloltam tovább Zsuzsival.Aztán a fiuk csak bámulták hogy énekelünk...
-Hát ezek mit keresnek itt??? -nézet rám Zsuzsi.
-Hát...............................én mondtam nekik hogy maradhatnak.Úgy is van hely nagy a ház.
-Te is szereted ezeket a...a The Wanted-et????????-nézet rám Louis.
-Én??????? Fújj!!!! De hogy szeretem!!! Már mondtam hogy van pár jó zenéjük és ennyi.Amugy meg az a véleményem róluk.....-nem tudtam folytatni mert Zsuzsi közbe vágott
-Az hogy Nathan olyan aranyos hogy bele halsz????
-Hát nem épp erre gondoltam........................................-mondtam.
-Én igen. -mondta.
-Te,te,te,te...te hülye vagy. Hogy néz már ki az a gyerek........
-Jól!!!!-mondta Zsuzsi.Aztán csörgött a telefonja minket meg kiküldött.Mi leültünk a nappaliban TV-t nézni.
-Ki hivta Zsuzsit hogy igy kizavart minket???-kérdezte Harry.
-Gondolom az a Nathan gyerek.
-Nathan?? a TW-ből??? -kérdezte Liam.
-Áhhh..nem izé a Nathan a mikulás.Igen Nathan a TW-ből.-mondtam és megforgattam a szememet.
-Ahan..és akkor ő nem Nator.......chö...-mondta Louis.
-Ő Directioner! -mondtam.
-Nem..ő egy Nator! A Directionerek szeretik Harry-t és nem hagynak ott minket egy TW koncert miat! A Directionerek olyanok................olyanok mint te!-nézeet rám Zayn.
-Jó de Zsuzsi is Directioner csak hát.........-nyillot Zsuzsi szobájának az ajtaja.
-Móni figyu Nathan és a többiek nemsokára itt lesznek. Én készülődök ha jönnek enged be őket.-mondta
-Oké.-válaszoltam és Zsuzsi vissza ment a szobájába.Rá 5 percre csöngettek én meg mentem ajtót nyitni.
-Szia gondolom tudod ki vagyok.-mosolygott rám.
-Igen, te vagy az a Nathan gyerek.-mondtam.
-Zsuzsi itt van??-kérdezte.
-Itt. -mondtam
-Ki van itt?? -kérdezter a nappaliból Zayn.- A Nathan gyerek.-kiabáltam neki vissza.Erre nyillot a kocsi ajtó amivel Nathan jött és kiszálltbelőle a TW többi tagja. -Tévedtem itt van az összes buzi!!! -kiabáltam a fiuknak.
-Bemehetek?? -mosolygot Nathan.
-Nem. -válaszoltam erre mögöttem elkezdtek röhögni hátra néztem és Zayn és Louis álltak mögöttem.
-Gondolom te vagy az a barátnő aki Zsuzsit kint szokta várni a koncertkor.
-Ja.
-Akkor legalább szólnál Zsuzsinak?
-Szóljál neki te!!
-Jó akkor engedj be. -még mindig mosolygott.
-Nem. -erre a fiuk már megint elkezdtek röhögni.

*Zsuzsi szemszöge

Ki jöttem a szobából.A nappali üres volt,és röhögést...aztán hangokat...''Még jobban birom ezt a csajt" ...."De szeretem az én drága Directionereimet"
-Hát ti??-kérdeztem erre Móni gyorsan bevágta az ajtót.
-Zsuzsi!!!!! -nézet rám Móni.Csöngettek én meg kinyitottam.
-Szia Nathan!!!!  -köszöntem.
-Szia Zsuzsi.
-Ő itt Móni őket meg már ismered.-mondtam neki.
-Igen...ami azt illeti Mónit is ismerem már kb. 20 pere.-nézet rá Mónira.
-Ömmm......hihi -nézetrám furán Móni.
-Mit mondtál neki???-forgattam a szemem és Mónira néztem.
-Én...............................én...............................................én tudom a nevét!! Ő Nathan!!!!
-Igen én vagyok az a Nathan gyerek! -mondta Nathan.
-Na jó mit mondott neked???? -kérdeztem Nathan-t.

*Nathan szemszöge

-Na jó mit mondott neked????-kérdezte Zsuzsi.
-Semmit....csak...csak nem akart beengedni.-mondtam Zsuzsinak. -Na mehetünk???
-Nem akartad beengedni???? Köszz. Jó barát vagy. -nézett Zsuzsi Mónira.
-Én megöllek!!!!! -mondta Móni nekem.
-Na jó menyünk mert én félek a csajtól! -mondtam Zsuzsinak és elmentünk.......................................

2 megjegyzés: