Két lányról és maga Niall Horan-ról szól. A két lány semmit sem sejtve jelölgette facbook-on az embereket akiknek a nevük megegyezik a 1D tagok nevével. De biztos jó ötlet volt ?

2013. augusztus 26., hétfő

11.rész~Liam most nem!

*Mónika szemszöge*

-Héy.-kiáltott fel Niall. Mindenki oda fordult.
-Sajna csóri gyerek ez már a mienk így is sokat ettél csoda ha van még étel a házban.-mondta Zsuzsi és elvette Niall elől a tálcát. Erre a Tw tagok elkezdtek röhögni.
-Zsuzsi állj le!És ad vissza neki!-parancsoltam rá.
-Na ,hogy ne azért ,hogy megegye mind így is biztos többet nyom mint mi összesen meg nézd meg alig van izma a Tw-hez képest.-mondta Zsuzsi legszívesebben már pofán vágtam volna.
-Állj le.-kiabált Louis.
-Te meg tervezd a kamu esküvődet közben meg csókolózzál a buzi barátoddal ha örüljenek a Larry shipperket!-mondtam.
-Most magadra gondolsz.-nevetve állt fel Harry.
-Jaj hagyjál  már tudod kiszoktam ebből a Directioner-es dologból.-mondta.
-Szerintem eddig sem voltál benne.-állt fel Zayn.
-Te meg lesem tagadhatod ,hogy lennél néha Harry helyében amikor Louis-val van!!-kiabált Zsuzsi.
-Állj már le !!!!!.-kiabáltam neki.
-Miért mi lesz?-kérdezte. Miért nem bir már nyugton maradni ebből megint gond fog lenni.
-Ez.-mondta Louis és izomból megütötte Nathan-t. Aki  éppen ,hogy csak megrezzent de azért fájhatott neki.
-Hogy merted bántani a társamat?-kérdezte Max.
Ebből valami rossz fog kisülni. Max indult ,hogy megüsse Louis-t de Zsuzsi  lefogta.
-Lewis  maradj nyugton.-szólalt meg Siva.
-Jaj te neked meg a nevedet először Szilvának olvastam ugy ,hogy te nyugodj le Szilva.-mondtam.
-Jay- kiáltott fel Niall.
-Mi a bajod nyomi gyerek.-szolalt meg Jay.
-Ne te hülye hanem Louis anyja.-mondta Niall és mutatta a telefont ami csörgött.
-Kit neveztél te hülyének?!-kérdezte Jay.
-Téged!.-öltötte ki rá a nyelvét Niall. Erre Jay behuzot Niall-nek.
-Te barom-löktem arréb a srácot. És oda futottam Niall-hez.
Erre Louis-nak behúzot a hasábba Zsuzsi. De Louis állt szerencsére. Hisz ezelőtt csak megjátszotta.
Majd bement  Zsuzsi a szobájába csak Liam-et ne bántsa. Na ja falra festettem az ördögöt. 5 perc után repült ki Liam az ajtón nem szó szerinte de nem is saját lábán. Vajon mi volt oda bent.
 -Itt meg mi folyik?-kérdezte Li.
-Nem jó ha egyházban van az 1D és a TW.-mondtam.
Amikor végre kiment a TW a konyhába a másik csapatal folytatuk a Tw -zést
-Mi történt ,hogy szinte úgy repültél ki a szobából?-kérdeztem.
-Semmi.-mondta Liam.
-Na persze mit csinált már megint Zsuzsi? -kérdeztem.
-Semmit.-vágta rá.
-Mit csinált ?-kérdezte Louis.
-Semmit.-mondta Liam. Istenem igazán kinyöghetné.
-Liam légyszíves!-szóltam rá.
-Nem ő izé......... hagyuk.-mondta.
-Mit nem ő?-kérdezte Niall.
-Semmi hanyagoljuk.-mondtam.
-Nem légyszives Liam.-mondtam.
-Oké nos hát izé................öm....-mondani akarta de közbe vágta a konyháról kijövő zaj.
Bementünk és nem nem csodálkoztunk TW kaja csata volt.
-Hagyjátok abba!-parancsoltam rájuk.
-Zsuzsi megengedte. -mondta Tom.
-De ez nem csak Zsuzsi háza ja és nem tudunk tv-t nézni.-mondtam.
-És minket hol érdekel?-rántottam meg a vállát Max.
-Ne merj így hozzá szólni!-lökte oldalba Niall.
-Miért mi lesz kis törpe?-vágott vissza.
-Nyugi Niall hülyékkel nem vitatkozunk.-mondta Louis.
Kimentünk a konyhából és folytatuk az eddig tevékenységet.
-Na szóval Liam mi történt?-kérdeztem.
-Semmi.
-Légyszi.-nézett Niall kiskutya szemekkel.
-Csak hát én öh......
-Igen?
-Nem ez nem megy.
-Mond már!-kiabáltunk.
-Oké szóval az volt.................................

*Zsuzsi szemszöge*

A bunyó után  elindultam a szobámba. Amikor beléptem megláttam Liam-et és a kezében a laptop-ot. Látszott picit sírt.
-Mi Liam tedd le a laptop-om vettem ki a kezéből.
-De miért vagy velünk ilyen amikor szeretsz minket.-mutatott a laptop-ra.
-Mi én......-dadogtam.
-Láttam a képeket és a rajzokat is amit Harry-ről írtál az igazság és igazad van de azért nem kell ilyen durván fogalmazni akkor ott volt a sok kép rolunk a hátered amin én vagyok. De te szeretsz minket akkor miért csinálod ezt és mik voltak azok az üzentek a lapon amit Harry írt?
-Öhm nem úszom meg ugye? -kérdeztem lehajtott fejjel.
-Nem figylej nekem mindent elmondhatsz.
-Én csak.............nem akarok már Directioner lenni...........de olyan nehéz titeket elfelejteni.........azért nem akarok már Directioner lenni.............mert hát szóval........ühm..........na hogy mondjam..........te vagy a kedvencem és neked ott van az új barátnőd aki nekem nem szimpi tudom most dühös fogsz lenni meg minden de kérlek hallgasd végig mert olvastam az életéről rólatok mennyiszer elutasított akkor most a csucson vagy veled van ez nagyon érdekes. Akkor ő miatta mert védeni probálod akit szeretsz csak sajnos ő pénzedért van veled és a rajongokat ellened fordítja tudom most ezt rosszul veszed de itt volt a sajtos ügy te te a legjobb lelkü ember a világon bemutatsz érted a példaképem voltál mert te oylan kedves édes megértő jólelkű voltál sajnálom.-mondtam a végét már sírva. Erre átölelt.
-Nem haragszol?-kérdeztem.
-Nem mert mait elmondtál már megtörtént már csak a sajtó kedvéért vagyok néha vele nagyon utálom de a menedzser szerint még várnom kell még a bejelentésig addig védenem kell mert ugye utáltam át pénz mert azt mondta ha egyszer bajba lesz és mind elköltötte a pénzt csak ezért kelletem és még egy pasit is felszedett magának.-mondta és ő is elkezdett sírni.
Felnéztem a gyönyörű barna szemei csillogtak az arca könyben uszott.
-Én.......-mondani akart valamit de helyette olyan tett ami emlékezetes marad számomra .......... megcsókolt.
A puha ajkai tapadtak az enyémhez olyan jó érzés. Kezét a pólom szegélyéhez tette amikor rájöttem ,hogy a házban van mindenki bárki benyithat. Ezért eltoltam magamtól.
-Ezt miért?-kérdezte lihegve.
-Nem lehet mindenki itthon van.-mondtam.
-Na legyszi.-mondta.
-Talán majd ha nem leszenek ennyien itthon.-mondtam.
-Ne most !!-kiábálta.
-Nem.-mondtam és kidobtam az ajtón.
Leültem az ágyra gondolkoztam. Mindent bevallotam neki ez huh.
-Zsuszi aludhatunk ebben a szobában?-kérdezte Nathan. Bicentettem majd mindenki bejött utánna.


*Mónika szemszöge*


-Liam légyszi mond el.-szóltam rá.
-Nem.-mondta és probált furán felkellni.
-Bántott?-kérdezte Zayn.
-Nem dehogy is.-válaszolta Liam.
-Akkor miért vagy ilyen görnyedt vagy ,hogy mondják? -kérdezte Louis.
-Semmi de most megyek.-mondta erre Harry szépen vissza rántotta és kiterült. Amikor megláttam szám elé tettem a kezemet ,hogy ne ,hogy elkezdjek röhögni.
-Liam.........-kezdett bele röhögve Harry.- a...........-röhögés szünet.- kicsi éned áll.-mondta majd újra elkezdett röhögni.
-Liam gyerek vagy ,hogy hívják.-jöttek ki a szobából a másik fiú banda.-mit kerestél Zsu......-kérdezni akarta Nathan de amikor meglátta amit ........... szerintem forrni kezdett a dühtől.
-Miért áll kicsi Liam?-kérdezte dühösen Nathan.
-Azért amiért kicsi Niall is áll amikor megláttja Mónikát.-mondta Zayn.-hupsz haver ezt nem akartam.-tette szája elé a kezét. Erre Niall mérgesen nézett én meg bazi vörösen ott ültem. Ennél rosszabb már nem is lehet vagy tévedtem de de lehet...............

4 megjegyzés:

  1. Jaj ez nagyon jó rész volt! *-* Gyorsan kövit! :]] :DD

    VálaszTörlés
  2. Mikor lesz új rész? Mert már várom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oké azt hiszem elkezdem írni (az a gond mindegyik blogomba ezt mondom ._. xd)

      Törlés