Két lányról és maga Niall Horan-ról szól. A két lány semmit sem sejtve jelölgette facbook-on az embereket akiknek a nevük megegyezik a 1D tagok nevével. De biztos jó ötlet volt ?

2013. augusztus 24., szombat

9.rész~Sajnálom de mennem kell!

*Zsuzsi szemszöge*

Beszálltam az autóba a TW tagok  közé. A jármű belűről eszméletlen gyönyörű volt ájuldoztam szinte. A fiúk a hülyeségükkel oldották a hangulatot én meg nem mertem megszólalni. Enyi félénk vagyok kicsit. De végül rávettem magam hisz bocsánatot kell kérnem Móni miatt. Ő az igazi barát ő mindent elcsesz! Még szerencse ,hogy nem ment el Nathan de akkor kinyírtam volna Móni-t.
Épp megszólalni akartam amikor megállt az autó. Kiszálltunk és elindult egy kívülről elég szép étterem felé.Oda bent minden gyönyörű volt egyszerűen ragyogott minden. Biztos drága lehetett.
Leültünk egy szép nagy asztalhoz ami teli volt étellel.
-Én nagyon sajnálom Móni ........öhm........ nem szeret titeket ................ és ezt nem is gondolta komolyan csak.....-lehajtott fejjel magyarázkodtam.
-Nyugi semmi gond hisz te itt vagy és mi boldogok vagyunk fölleg Nathan. -szólalt meg Max. Az említett fiú bele pírúlt.
-És amugy te nálad mit kerestek a nyomik .___.-kérdezte Tom.
-Móni miatt amugy legszívesebben megfújtanám azt a Harry gyereket perwollba.
-Ez a beszéd.-mondták egyszerre. És meghozták a rendelést amit gondolom a többiek adtak le.
-Őh tudjátok én.......-mondani akartam de valaki  közbe vágott.
-Zsuzsi gyere vagy lemaradsz ami otthon történik.
-Nyugi Ashton nem fejeztembe még a mo.......állj Ashton? o.O Te mit keresel itt és mi történik otthon?-kérdeztem.
-Nagy dolog gyere.-mondta.
-Sajnálom srácok de lehet gond van most mentem de majd egyszer még megismételhetnénk.-mondtam és elindultam.
Haza érve dühösen rontottam be a házba.
-Remélem nyomos okotok van rá ,hogy haza ránga.......állj ő mit keres itt?-kérdeztem.-Eleanor ??
-Igen szia gondolom te vagy Zsuzsi.-mondta.
-Igen.
-Szóval azért rángattunk haza mert Louis megkéri El kezét.-mondta Harry.
-Mi a ............?-nem tudtam megszólalni nagyon fájt nen tudom miért de fájt. De Louis nem veheti el.
Nem bírtam tovább és kirohantam ezt nem hiszem el!!!!


*Mónika szemszöge*

Épp a srácokkal tárgyaltuk az esti programot amikor valaki csöngetett kinyitottam az ajtót.
-Eleanor és Ashton ??? De de ti.-kérdeztem dadogva.
-Á megjötetek gyertek beljebb.-jött oda Louis.
-Na akkor mehet a terv ?- állt fel Harry.
-Én nem leszek benne.-állt fel Liam és bement Zsuzsi szobájába talán Zsuzsi nem bánja.
-Biztos rossz és ebből Louis-nak lesz baja szóval nem vagyok benne.-mondtam és bementem a konyhába.
-Követem Móni példáját.-mondta Niall.
És bejött utánam



Szal fáradt vagyok éhes vagyok akkor már minden gondom van szóval ennyi lenne remélem azért szivessen olvasátok és Móni holnap hosszut ír majd xx






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése